Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sheera - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sheera - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Sheera in Ivoorkust:
Ver weg
Alleen
Culture shock
Zelfontplooiing
Psychologie: HIV/AIDS / Conflicthantering
Verder ZIEN dan selectieve aandacht kijkt in NLD
Een TEST
Een UITDAGING
Een DROOM

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2008

Le fin....

19 April 2008

Petit botsing...wat een sukkeltjes zijn we ook:)

17 April 2008

Weer aant werk

14 April 2008

Trug bij af...Abidjan...

14 April 2008

Back in Abidjan...Voor mijn liefste nichie Raisa!
Sheera

Sheera in Ivoorkust: Ver weg Alleen Culture shock Zelfontplooiing Psychologie: HIV/AIDS / Conflicthantering Verder ZIEN dan selectieve aandacht kijkt in NLD Een TEST Een UITDAGING Een DROOM

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42878

Voorgaande reizen:

20 Februari 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: